Patiëntomgeving
Wist u dat u via onze online patiëntomgeving direct vragen kunt stellen aan uw huisarts? Daarnaast biedt het platform de mogelijkheid om herhaalrecepten aan te vragen en uw afspraken en medische uitslagen in te zien. Houd er rekening mee dat deze service een handig hulpmiddel is voor niet-spoedeisende zaken. Voor spoedeisende vraagstukken dient u altijd telefonisch contact op te nemen.
Stappenplan activeren patiëntomgeving
Stap 1
Klik HIER om naar de patiëntomgeving te gaan of druk op de blauwe knop “PATIËNTOMGEVING” rechtsboven op het scherm. Er opent zich een nieuw venster waarin u verder kunt gaan met de onderstaande instructies
Stap 2
Klik op de knop “Maak een nieuw account aan”
Stap 3
Vul uw unieke, persoonlijke e-mailadres in. Let op: per e-mailadres kan slechts één persoon geregistreerd worden
Stap 4
Vul uw persoonsgegevens in
Stap 5
Vul uw contactgegevens in en klik “account aanmaken”
Stap 6
Er wordt een bericht naar uw e-mailadres gestuurd met een activatielink. Klik op deze link om uw account te activeren
Stap 7
Nadat stap 6 is voltooid, wordt er een bericht naar de huisartsenpraktijk gestuurd. Wij controleren of u patiënt bij ons bent en of uw gegevens correct zijn. Zodra de controle is afgerond, wordt uw account geaccepteerd door de praktijk en kunt u voortaan inloggen in uw patiëntomgeving
Voor het inloggen gaat u weer naar de patiëntomgeving (zie stap 1) en klikt u op de knop “inloggen” (zie stap 2)
Bij elke keer dat u inlogt, wordt er een beveiligingscode naar uw e-mailadres gestuurd. U dient deze code in te voeren om toegang te krijgen:
Na het invullen van de beveiligingscode kunt u op “Inloggen” klikken om toegang te krijgen tot uw patiëntomgeving